joi, 14 februarie 2008

niste viermi orgoliosi...

...o poveste care in alt context probabil ca vi s-a intamplat si voua cu bodygurarzii din club, biletarul de la strand, paznicul parcarii, s.a.m.d. Povestea clasica de "portaru se crede director" si "daca ii dai la un tampit ceva in grija, se va crede imparat peste acel ceva".
Concret. Magazinul Diverta, la inchirieri DVDuri cu filme. Cica returnam un "the pianist" si mi se arunca peste umar, cu voce de cfrist, ca e "codu' de bare deteriorat". Eu...ce sa zic, doar ca eu de unul singur nu l-am rupt. Pe respectivii nu ii intereseaza, si cica e si depasit termenul de predare al filmului,si ca trebuie sa platesc dublu...adica 12 ron...acu eu incep sa ma oftic, nu prea aveam chef in acel moment de bani aruncatzi pe geam, si ma mai enerva si ca te verificau ca pe detinut, iti cer buletinu'. nu stiu ce card, si tot felul de tampenii... in orice caz, incerc sa le explic la respectivii....poc! ne pare rau, filmul nu l-ati luat cu codul deteriorat, si ati depasit timpul cu 2 ore...dom'le dar e ridicol! ne pare rau, pe contract scrie 24h durata de inchiriere...eu mai carai ceva, stupefiat, si cer sa vorbesc cu seful...care bineinteles, nu este!...(numai cand si pentru cine nu trebuie) la care mi se zice ca domnul de langa (mai in stanga) este seful de tura sau asa ceva...in fine, seful era cel responsabil pentru acest regulament idiot, si combinat cu birocratia penibila si modul infect al staffului de a te trata (ca si cum tu ai fi dator la ei cu ceva, nu ca ai fi clientul lor) nici nu ma mir cum de cam bate vantul de clienti pe la inchirieri pe acolo...in fine nu e problema mea, e a sefului. revin...si ma duc la acest domn, care de cum ma vede, parca se pregateste psihic pentru o cearta ca la piata cu mine, gata-gata sa ma si ia la bataie. Eu vazand cocosu' asta infuriat langa mine, ii zic doar ca...si multumita lor, romania este tara care este...si plec. Ieri, la un an dupa eveniment, zic si eu ca ar fi cazul sa las orgoliile si sa merg sa inchiriez un dvd ca chiar aveam kef de un film. Cu toata bvuna intentie de a alplana conflictul,ajung la Diverta, alte persoane decat cele din urma cu un an erau acolo, dau buletinul, si mi se spune ca "contul meu a fost restrictionat. si stiti de ce? stati sa va ciitesc: pentru ca aduc filmele deteriorate si vorbesc urat cu stafful"......nu stiu cum, dar am reusit sa ma controlez sa nu le daram la aia rafturile cu filme, desi sunt vestit ca o persoana deosebit de calma, si tot timpul bine-dispusa... recunosc ca as bea o sampanie in ziua in care as vedea ca falimenteaza acea firma pentru ca indiferent din ce motiv, ca client, nu ai voie sa te simti umilit, si cu banii luati, si tratat ca ultimul gunoi, pentru un rahat de dvd. Morala. cruda dealtfel. Daca acei oameni erau in stare de mai mult, faceau altceva in viata, nu se angajau la o firma de inchiriat dvduri. desi realizez ca oamenii respectivi nu faceau mai mult de doi bani, recunosc ca mi-a picat destul de prost aceasta intamplare. Si va dau un sfat. mai bine piratati cu DC++ decat sa inchiriati de la desteptii aia filme.
P.S.Intre timp am luat legatura cu departamentul de relatii cu clientii al firmei diverta, care dupa ce si-au cerut scuze pentru neplacerile create, au afirmat ca ceea ce s-a intamplat este un abuz din partea angajatilor, si ca vor fi sanctionati exemplar. Nu am vrut sa ma razbun cu asta, dar vroiam sa vad pana unde poate urca lipsa de corectitudine. in cazul asta, nu foarte sus.

Un comentariu:

ADY spunea...

am vazut prea multe ... si am patit prea multe ca sa ma mai amuze si sa pot sa zic ca imi pasa ...

Cu ceva tentative de a ajunge "dincolo" ...

ady_nsl@yahoo.com e idu meu ...