sâmbătă, 2 februarie 2008

o seara de sambata...

...cica am iesit si yo prin club. la 4 luni dupa ce am venit in Bucuresti, am reusit in sfarsit sa gasesc ziua si turma potrivita (nu chiar intocmai, o sa va explic)...dar in orice caz, bine ca s-a intamplat. eu si inca 3 personaje, seara la 10 undeva prin tzantru.2 fetitze finutze si spilcuite (cu care ma inteleg pot sa zic chiar bine, desi ca gandiri suntem opusi...mie oricum imi prinde bine sa inteleg si perspectiva lor asupra vietii, acea gandire ultra-realista de a intelege viata urbana capitalista a lumii de azi...care prspectiva in fond, este una eficace si ulterior eficienta.)in fine, iar a 4-a persoana,un amic de-al meu. Ne dam jos din masina, mergem pe jos 3 min....si gasim...grota( alte epitete...buda, cocina, groapa, hai ca poate sunt prea dur)....clubul....asa ceva nu vezi nici la tmbase...prietenii stiu ce zic. o gaura rosie, supra-aglomerata, cu oameni de care altfel te feresti pe strada, un fum de telua cu plans si tuse, praf nu mai zic, eu eram perplex (amicul meu se tot chinuia sa imi explice ca a fost in pesteri mult mai primitive in Spania, el e dealtfel tot un finutz si un bine-crecut)cica ma duc la bar (greu de descris) si cer o bere (timisoareana, ce ulterior s-a dovedit o poshirca, era super-diluata, amara, pe care o beai cu greu) unui barman plecat prin alte sfere, nu am de unde sa stiu din ce cauza (care pot fi multe)...in fine, ne asezam cu berile in mana undeva (unde gasim loc, scria rezervat, dar in haosul ala...) intre timp fetele se distrau de numa' dansand pe ceva ce as numi echivalentul manelelor in alte genuri muzicale...adica piese ieftine, ce au facut istorie, ragaite de niste boxe care te faceau sa stii exact cum iti sunt distribuite organele interne mai ales stomacul...pe scurt bassu' te arunca la podea daca nu te tineai bine. o ciorba intre pop, hip-hop, si slagare de mtv mai dansante...desi daca eram surd as fi zis cu siguranta dupa public si atmosfera ca e club hard-core(...explicatia alegerii destinatziei de catre fete era ca "aici nu sunt fitzosi ca in alte partzi"...aveau dreptate,nimic de zis...) iar Djul era, saracu' de el, un nemancat cu ochelari de sudura, de ti se facea mila de el doar cand il priveai...si partea cea mai trista e ca punea muzica de pe computer.......intre timp ma intelnesc cu o colega de grupa de la faculta, cmf, examene, note, bla-blauri. Dupa fo 3'j da minute ridicam ancora (in principal datorita insistentelor mele...de "fitzos...cu probleme psihice" (cam asta citeam in ochii fetei care ne adusese aici...care ulterior uitase de mine toata seara (probabil era suparata pe mine ink dinainte, cand facusem o gluma cu 200 de intelesuri ,si ca orice roman autentic, a fost adoptata varianta cea mai cumplita, in ciuda protestelor si justificarilor mele) nefiind eu centrul atentiei, ci altcineva(nu e cazul sa dau alte detalii)...in orice caz am si reusit sa ma enervez putin, ca ma simteam un soi de lest,o chestie care e si ea pe acolo cu grupu', lucru cat se poate de clar, insumand o gramada de nimicuri de genu vorbit, glumit, cerut parerea, vrei una-alta, si desi recunosc ca sunt un tip cu un ego destul de mare si ca nu ma caracterizeaza deloc(fiind o fire foarte sociabila) trebuie sa afirm cu incredere ca multi dintre voi s-ar fi simtit cel putin la fel in locul meu).
Dupa nici 5 min de mers cu masina si alte 20 pentru parcat (fata era incepatoare,dar se descurca bine, zic eu) ajungem la intrare intr-un alt club, unde intrarea costa dublu(dar oricine si-o putea permite) care era pur si simplu umplut pana la refuz. Insa datorita rugamintzilor fetelor, intram, si in imbulzeala aia, ajungem undeva pe langa toaleta, unde macar te puteai misca...ca sa descriu un pic clubul asta, era foarte bine aerisit si climatizat, mult mai tare luminat, cum spuneam fara praf si fum de tigara, incomparabil mai civilizat, plin cu oameni ce i-as incadra la 12 clase plus specializari,ce-i drept cica varsta minima de acces e 21 de ani, noi aflasem dupa ce am intrat, si desi, cum spuneam, clubul era impecabil de la toalete pana la bar si staff, muzica era...tonomat de gogosi e putin spus...Dj-ul...(cabina caruia nu am vazut-o, probail din cauza ca nu avea curajul sa se arate) era de departe cel mai prost pe care l-am auzit (si am auzit destui crispastzi, plicti, spartzi in figuri si nazuri, sau pur si simplu incompetenti sau anti-talent) pe langa muzica de gradinitza cuminte (pe bani multi si straini) particulara cu jucarii de super-lux (daca plecasem de la o reuniune de cls a 6-a de la primul club, ajunsesem la o serbare de gradinitza...si totusi parca aerul respirabil, oamenii si atmosfera au facut ca varianta B sa fie mai nimerita). Atatea sparturi si discuri sarite nu am mai auzit, si bineinteles la piesele care mai sunau a ceva se intampla asta cel mai des, asa, ca sa ne priasca. Mi se face somn, il rog pe amicul meu sa o sensibilizeze pe tovarasha cu masina sa plecam (vorbele mele adresate direct nu cred ca aveau vreo relevanta sau succes dupa toata ziua aceea), iesim, scoatem masina si mai greu din parcare (ne si blocase un taximentrist cu dacia lui, si ia-l de unde nu era ca sa si-o mute) si dupa 10 incercari si 3 soferi diferiti care si-au dat cu incercatul si experientza, iesim. primii lasatzi la barlog am fo eu si cu amicul meu, care bineinteles ca a fost singurul care s-a bucurat de cuvinte frumoase de despartzire. Astept cu interes clubul C, atat pot sa zic.

Niciun comentariu: